söndag 17 januari 2010

1:a på riksdagslistan

Igår fastställde Folkpartiet liberalerna Västmanland våra listor till höstens riksdags- och landstingsval.

Jag är verkligen glad för det starka stöd jag har inom Folkpartiet och för medlemmarnas förtroende att åter välja mig enhälligt till att vara förstanamn på vår riksdagslista. Tack! Ett sådant stöd värmer och är skönt att ha med sig i det politiska arbetet.

Arbetet sen förra valet då jag kom in i riksdagen har varit mycket stimulerande och också att ha arbetat för Västmanland och bidragit till ett mer liberalt samhälle. Men det finns självklart mycket kvar att göra.

Förhoppningsvis får jag väljarnas förtroende i valet i höst att fortsätta mitt arbete för utsatta barn, för en bättre skola, för vettigare villkor för småföretagandet och för ett mer jämställt samhälle. Och en del andra viktiga saker.

Inga kommentarer: